مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: کارآموزان با داشتن دانش تئوری محیط‌زیستی و همکاری در مجموعه حفاظت محیط زیست، به صورت عملی و کاربردی مهارت کسب می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست کارآموزان رشته‌های مختلف مرتبط با محیط زیست از دانشگاه‌های مختلف استان با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست، برای بررسی نحوه همکاری در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی برگزار شد.

در این نشست شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: فارغ التحصیلان جویای کار، به دلیل نداشتن آشنایی با محیط کاری رشته خود قادر به پیدا کردن کار مناسب نیستند و کارآموزی این فرصت را در اختیار آنان قرار می‌دهد که با آشنایی با محیط‌های کاری و نیازمندی‌های شغلی به صورت تخصصی‌تر به تحصیل خود ادامه دهند و بتوانند بعد از فارغ التحصیلی کار دلخواه خود را پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


او افزود: دانشجویان محیط زیستی می‌توانند در دو گرایش محیط‌زیست طبیعی و انسانی، تحت نظر کارمندان باتجربه در این مجموعه، مهارت‌های تخصصی را کسب کنند.

احمدی اضافه کرد: پذیرش کارآموز با هدف ارتقای سطح توانایی‌های علمی و عملی دانشجویان شاغل به تحصیل و فارغ التحصیلان در رشته‌های مرتبط با محیط زیست و با ارائه معرفی نامه از طرف مراکز آموزشی معتبر به اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار