تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین مسابقه خود در تورنمنت دوستانه ۸ جانبه تایلند فردا به مصاف لیتوانی می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان جهت آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات جام جهانی قرار است از ۳ تا ۸ مرداد ماه در تورنمنت ۸ جانبه تایلند شرکت کند. از همین رو کاروان تیم ملی فوتسال کشورمان روز پنجشنبه ایران را به مقصد تایلند ترک کرد. به محض ورود ملی پوشان کشورمان به تایلند از آن‌ها تست کرونا گرفته شد که جواب تمامی تست‌ها منفی بود.

تورنمنت دوستانه ۸ جانبه فوتسال تایلند با حضور تیم‌های ایران، لیتوانی، ازبکستان، تاجیکستان، مصر، موزامبیک و کوزوو برگزار می‌شود. ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های لیتوانی، تاجیکستان و مصر همگروه شده اند و در اولین بازی خود فردا (یکشنبه) ۳ مرداد ماه باید به مصاف لیتوانی بروند.

لیتوانی میزبان مسابقات جام جهانی در این تورنمنت حضور دارد و قرار است اولین بازی خود را برابر تیم ملی ایران برگزار کند. این ۲ تیم تا به حال برابر هم هیچ بازی دوستانه و رسمی انجام نداده اند و می‌توان گفت حریف ناشناخته‌ای برای ایران به حساب می‌آیند. از طرفی دیگر تیم ملی فوتسال کشورمان برای آن که با آمادگی بالایی به رقابت‌های جام جهانی برود، می‌خواهد از تورنمنت دوستانه تایلند بهره کافی را برده و با هماهنگی کاملی راهی لیتوانی شوند.


بیشتر بخوانید


دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان برابر لیتوانی فردا (یکشنبه) ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در سالن جام جهانی تایلند برگزار می‌شود. دیدار بعدی ملی پوشان کشورمان روز دوشنبه ۴ مرداد برابر تاجیکستان خواهد بود.

نهمین دوره از مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه در لیتوانی برگزار می‌شود. تیم ملی کشورمان در این بازی‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار