جواد فروغی امروز موفق به کسب مدال طلای المپیک شد و همین موضوع واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، المپیک یا المپیاد ورزشی به جشنواره ورزشی گفته می‌شود که به عقیده باستان‌شناسان و تاریخ‌نویسان در یونان باستان انجام می‌شده و المپیک تابستانی ۲۰۲۰ نیز از ۲۳ ژوئیه تا ۸ اوت ۲۰۲۱ در توکیو ژاپن، با آغاز برخی رویداد‌های مقدماتی از ۲۱ ژوئیه، برگزار می‌شود.

جواد فروغی تنها نماینده ایران در فینال ماده تپانچه بادی ۱۰ متر مردان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز امروز توانست نخستین مدال طلا را کسب کند و نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران در بازی‌های المپیک به نام او ثبت شد.


بیشتر بخوانید


در همین راستا کاربران فضای مجازی واکنش‌هایی را در صفحات خود درباره قهرمانی جواد فروغی منتشر کردند که در ادامه می‌توانید تعدادی از آن‌ها را مشاهده کنید.

کسب طلای المپیک توسط مدافع سلامت / پاسداری که از طلای المپیک پاسداری کردکسب طلای المپیک توسط مدافع سلامت / پاسداری که از طلای المپیک پاسداری کردکسب طلای المپیک توسط مدافع سلامت / پاسداری که از طلای المپیک پاسداری کردکسب طلای المپیک توسط مدافع سلامت / پاسداری که از طلای المپیک پاسداری کردکسب طلای المپیک توسط مدافع سلامت / پاسداری که از طلای المپیک پاسداری کردکسب طلای المپیک توسط مدافع سلامت / پاسداری که از طلای المپیک پاسداری کردکسب طلای المپیک توسط مدافع سلامت / پاسداری که از طلای المپیک پاسداری کردکسب طلای المپیک توسط مدافع سلامت / پاسداری که از طلای المپیک پاسداری کردکسب طلای المپیک توسط مدافع سلامت / پاسداری که از طلای المپیک پاسداری کردکسب طلای المپیک توسط مدافع سلامت / پاسداری که از طلای المپیک پاسداری کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
درود بر غیرتت ای جوانمرد با لیاقت ایلامی،هموطن پر تلاش و طلایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک میگم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
درود و خداقوت بر شرف و غیرت تو دلاور مرد جواد فروغی ورزشکار المپیک واقعا گل کاشتی ایول الله احسنت آفرین 100 آفرین 1400 آفرین جوان خوب و نازنین ایران زمین این پیروزی خجسته باد این پیروزی .... .مبارک باد این پیروزی بر تو جوان دلاور و ملت بزرگ ایران اسلامی . دل شاد و مسرورمان کردی ای جوانمرد خردمند باعث مباهات ایرانیان شدی سلامت و پایدار و پاینده و پی در پی پیروز باشی در تمامی عرصه ها و میدانها . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .