جمالیان گفت: مصلی بیت المقدس اراک به عنوان بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به منظور تسریع در واکسیناسیون گروه‌های هدف، مصلی بیت المقدس اراک به مرکز تجمیعی واکسیناسیون تبدیل و با این کار، بزرگترین مرکز تزریق واکسن در استان راه اندازی خواهد شد.

جمالیان افزود: مرکزیت مصلای اراک و دسترسی مردم شهر اراک و فضای بزرگ اختصاص یافته به این مهم و البته فضای مناسب و بزرگ برای پارک خودرو‌ها از ویژگی‌های خوب مصلی برای تبدیل شدن به مرکز واکسیناسیون است.

او اضافه کرد: واکسیناسیون افراد ۶۰ سال به بالا تا روز چهارم مرداد ماه ادامه دارد و از افراد ۶۰_۵۸ سال درخواست داریم با مراجعه به سایت salamat.gov.ir ثبت نام اولیه خود را انجام دهند و منتظر پیامک و تماس تلفنی مسئولین بهداشتی باشند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم اعلام شد و چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار