نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حفظ امنیت پایدار و صیانت از بیت المال، خط قرمز نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در برخی از شهر‌ها اظهار داشت: مجموعه‌ای از نظام سلطه که در اجرای برنامه‌هایشان شکست خورده و به دنبال مشارکت حداقلی در انتخابات ایران بوده اند، دست به اینگونه اقدامات زده‌اند.

او با بیان اینکه مردم ما آماده فداکاری هستند و تمام اقدامات دشمنان و منافقان را خنثی می‌کنند تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه نیز باید کسانی را که از روی عمد ترک فعل می‌کنند و باعث رویداد‌های تلخ می‌شوند، به کیفر اعمالشان برسانند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه در آستانه انتقال قدرت از دولت دوازدهم به سیزدهم هستیم، تاکید کرد: صهیونیست‌ها با جنگ رسانه‌ای که راه انداخته اند، می‌خواهند مردم را در مقابل نظام قرار دهند، از این رو مردم ما باید آگاه باشند و فریب دشمنان را نخورند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: دشمنان نظام به دنبال این هستند، دولت سیزدهم را در کار‌های اساسی و زیرساختی مانند معیشت و اقتصاد مردم دور کرده و با اعتراضات، وقت آن‌ها را هدر دهند.

او افزود: ما منکر برخی بی‌توجهی‌های مسئولین نیستیم، اما این رویداد‌ها زیبنده نظام اسلامی نیست.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به مشکلات آب در استان لرستان اشاره کرد و گفت: استان لرستان با وجود اینکه ۱۲ میلیارد متر مکعب آب دارد، اما در گذشته تخصیص آنچنانی به استان لرستان داده نشده و امروز این استان با مشکلات فراوانی روبرو است.

شاهرخی  افزود: انتظار ما از مسئولین این است که آب‌هایی که پشت سد‌ها ذخیره شده است، را رهاسازی کنند تا مردم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

او گفت: دولت سیزدهم باید به گونه‌ای عمل کند که مدیران تحول آفرین را انتخاب و با انگیزه و با اولویت رفع معیشت مردم و اقشار ضعیف و کم‌درآمد قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان  در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امروز ۲۷ هزار جوان لرستانی عضو کارگروه فرهنگی هنری است و بیش از ۴۵۰۰ جوانان عضو شجره طیبه صادقین هستند، بنابراین جوانان ما آگاه هستند و باید با کار‌های فرهنگی در کنار آن‌ها باشیم.

 شاهرخی گفت: جوانان ما برای حضور در میدان‌های جهاد و دفاع از دین آماده هستند و سازمان‌ها و تشکل‌های دانشجویی نیز ظرفیت‌های فراوانی برای جوانان در کشور محسوب می‌شوند. وی در ادامه عید غدیر خم را تبریک گفت و اظهار داشت:, این عید عید الله اکبر و بزرگترین عید نامیده شده است.

 

انتهای پیام/ر

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.