وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد ماه آینده به مجارستان، اتریش و ایتالیا سفر خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر امور خارجه روسیه از برنامه‌های خود برای سفر به سه کشور مجارستان، اتریش و ایتالیا در ماه آینده خبر داد.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه در وبینار سیاست خارجی  این کشور اعلام کرد: من دوستان زیادی در کشور‌های غربی، به ویژه در بین همکارانم دارم و از سوی بسیاری از آنها برای ملاقات، به کشورشان دعوت می‌شوم . قرار است ماه آینده به مجارستان، اتریش و ایتالیا سفر کنم.

وی افزود: کسانی که برای کشور، تاریخ و سیاست خارجی خود احترام قائل هستند، به سخنان دیوان سالار بروکسل که سعی در به جنجال کشیدن همه  کشورها علیه روسیه دارد، گوش نمی دهند.

 لاوروف اضافه کرد: آژانس های اطلاعاتی غربی مایل به حمایت از عناصری هستند که در تلاشند گرایش های مختلف افراط گرایی را در روسیه پیش ببرند. سرویس امنیت فدرال (FSB) و سایر سرویس های اطلاعاتی روسیه از نزدیک چنین تهدیدهای افراط گرایانه را مشاهده می‌کنند.

وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد غربی‌ها هیچ وقت به هدف خود درباره ایجاد بی‌ثباتی در اطراف روسیه دست نمی‌یابند ما به همه این موارد توجه می‌کنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار