با توجه به افزایش تعداد شهرهای قرمز در آذربایجان غربی، ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی استان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به ورود به موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز و نارنجی شهرستان‌های استان گفت: بنا بر تصمیم ستاد مقابله با کرونا، مردم در  ایام پیش رو، از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

سردار خرم‌نیا افزود: در اجرای طرح ممنوعیت تردد بین شهری  علاوه بر جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهر‌های قرمز (ارومیه، خوی، ماکو، چایپاره و شاهین‌دژ) و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ورود به شهر‌های نارنجی (شوط، چالدران، سلماس، اشنویه، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و میاندوآب) و شهرستان‌های زرد (تکاب، سردشت و پلدشت) در ورودی و خروجی این مناطق نسبت به برگشت دادن خودرو‌ها اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ثبت تخلفات مربوط به تخطی از محدودیت‌های اعمالی به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و دوربین‌های هوشمند انجام می‌شود، گفت: رانندگان وسایل نقلیه شخصی بایستی از هرگونه تردد غیرضروری اجتناب کنند.

خرم‌نیا همچنین تاکید کرد: برابر ابلاغیه مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های فعالیت مشاغل شامل (تالار‌های پذیرایی، سالن سینما و تئاتر، پاساژ‌ها و بازار‌های سربسته، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی، شهر بازی‌ها و باغ وحش، نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی) در شهر‌هایی با وضعیت قرمز اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.