رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: روند ابتلا به بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری همچنان افزایشی، نگران‌کننده و هشدارآمیز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۵۴ هزار و ۳۴۵ نمونه گیری انجام و ابتلای ۵۱ هزار و ۹۳۶ نفر به کرونا قطعی شده است.

او افزود: هم اکنون شهرستان‌های بروجن، شهرکرد، فارسان در لیست شهرستان‌های با وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا و شهرستان‌های کیار، اردل، لردگان و سامان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بن، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد قرار گرفته اند.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: روند ابتلا به بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری همچنان افزایشی، نگران‌کننده و هشدارآمیز است.

او ادامه داد: هم اکنون تعداد بیماران در بخش‌هایی سرپایی و بستری رو به افزایش است و عمده نگرانی، ظرفیت‌های محدود بیمارستانی برای بیماران کرونا است.

شیرانی گفت: هم اکنون بیمارستان‌های استان با حداکثر ظرفیت در حال ارائه خدمات هستند و در همه شهرستان‌ها روند بیماری افزایشی و سرعت روبه رشد بیماری وجود دارد.

او افزود: بیشتر گرفتاری‌ها خوشه‌ای و تجمعی است و یکی از عمده مشکلاتی که باعث افزایش آبشاری بیماری شده است عدم احتیاط کسانی است که علائم اولیه دارند و به علت اینکه احتیاط لازم و قرنطینه اولیه را انجام نمی‌دهند باعث ابتلای اطرافیان و خانواده می‌شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار