رییس جهاد دانشگاهی و رییس مرکز آزمون سیستان وبلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور ١٤١٥ نفر از داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش در استان امروز جمعه اول مرداد ماه به رقابت خواهند پرداخت.

منصور تاجری رییس جهاد دانشگاهی و رییس مرکز آزمون سیستان وبلوچستان گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: آزمون  استخدام آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان که در سطح کشور بیشترین تعداد شرکت کننده را دارد در هشت شهرستان زاهدان، زابل، ایرانشهر، سراوان، چابهار، نیکشهر، دلگان و راسک و در ده حوزه امتحانی برگزار می‌شود که امسال با توجه به شرایط بهداشتی موجود متاثر از کرونا ویروس و با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به منظور رفاه حال داوطلبان و تسهیل در رفت و آمد‌های شهرستانی حوزه‌های امتحانی را در جای جای شمال و جنوب استان گسترش داده ایم، به گونه‌ای که در شمال استان تعداد حوزه‌ها را به سه حوزه افزایش داده و در جنوب استان هم تعداد حوزه‌های شهرستانی را به شش شهرستان افزایش داده ایم.

رییس مرکز آزمون استان افزود: این داوطلبان که جمعیت غالب آن را خانم‌ها تشکیل می‌دهند در صورت قبولی در آزمون به استخدام رسمی آموزش و پرورش در آمده و به تدریس دروس مرتبط با علوم قرآنی و ... می‌پردازند.

دکتر تاجری خاطر نشان کرد: آزمون راس ساعت ٩ صبح در محل‌های برگزاری آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آغاز و محل آزمون حوزه زاهدان نیز دانشکده ادبیات و علوم انسانی. دانشگاه سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.