فوتبال المپیک ۲۰۲۰؛

پیروزی پرگل سلسائو مقابل آلمان/ میزبان گام اول را محکم برداشت

تیم ملی فوتبال المپیک برزیل امروز موفق شد با نتیجه پرگلی از سد تیم آلمان بگذرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های مرحله گروهی فوتبال المپیک توکیو در بخش مردان عصر امروز با برگزاری ۴ دیدار به اتمام رسید. در این مسابقات که از هر چهار گروه این مسابقات برگزار شد تیم‌های فوتبال استرالیا، ژاپن، رومانی و برزیل با شکست حریفان خود ۳ امتیاز بازی اول این رقابت‌ها را به دست آوردند.

گروه A

ژاپن یک - آفریقای جنوبی صفر

تیم میزبان اولین مسابقه خود را با تک گل کوبو در دقیقه ۷۱ مقابل آفریقای جنوبی با برتری به پایان رساند. تیم ملی ژاپن با ۳ امتیاز و تنها به علت تفاضل گل کمتر نسبت به تیم مکزیک در رتبه دوم گروه A رقابت‌ها قرار گرفت.

گروه B

هندوراس صفر - رومانی یک

تک گل این بازی را اولیویه بازیکن تیم هندوراس در دقیقه ۴۶ به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد. تیم رومانی با پیروزی در این بازی هم امتیاز با تیم ملی نیوزلند در رتبه اول گروه B قرار گرفت.

گروه C

آرژانتین صفر - استرالیا ۲

گل‌های این بازی را والز و تیلیمو به ترتیب دردقایق ۱۴ و ۸۰ برای تیم استرالیا به ثمر رساندند. تیم ملی استرالیا با پیروزی در این بازی با ۳ امتیاز در رتبه اول گروه C بالاتر اسپانیا و مصر یک امتیازی قرار گرفت.

گروه D

برزیل ۴ - آلمان ۲

تیم ملی برزیل با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل آلمان برنده جذاب‌ترین مسابقه دور اول مرحله گروهی این رقابت‌ها بود. گل‌های تیم ملی برزیل را در این مسابقه ریچارلیسون ۳ بار در دقایق ۷، ۲۲ و ۳۰ و پائولینیو در دقیقه ۹۴ به ثمر رساندند. گل‌های ژرمن‌ها را نیز امیری و آشر در دقایق ۵۷ و ۸۳ وارد دروازه تیم مل برزیل کردند.

تیم ملی برزیل با پیروزی در این بازی بالاتر از ساحل عاج ۳ امتیازی و به علت تفاضل گل در رتبه اول گروه D قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار