معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که حال ۳ نفر از آن ها وخیم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۹۸ آزمایش کرونا در استان انجام شده که ۱۲۰ آزمایش، مثبت قطعی اعلام شده است گفت: از این تعداد، ۴۳ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۷۷ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شده اند.

او افزود: از این تعداد ۴۱ مورد از بیرجند، یک مورد از خوسف، ۱۹ مورد از زیرکوه، ۳ مورد از درمیان، ۷ مورد از سرایان، ۷ مورد از سربیشه، ۱۶ مورد از طبس، ۱۰ مورد از قاینات، ۵ مورد از فردوس و ۱۱ مورد از نهبندان بوده اند.

مهدی زاده با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۰۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری اند عنوان کرد: از این تعداد، ۱۵۴ نفر مبتلا به بیماری کرونا بوده و ۱۶ نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۳ نفر از آن ها وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در خراسان جنوبی ثبت نشده است و تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان همان ۹۴۳ نفر است.

او ادامه داد: تاکنون ۲۲ هزار و ۱۹۱ بیمار مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.