در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۳۱)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید 

دانلود آیکون پک زیبا و آسمانی Nebula Icon Pack 5.0.6 برای اندروید

برنامه Nebula Icon Pack یک آیکون پک زیبا و آسمانی است. این نرم افزار نیز همانند دیگر برنامه‌های مشابه مجموعه‌ای از آیکون‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد! اما وجه تمایز‌هایی با دیگر آیکون پک‌ها دارد که یکی از آن ها، کیفیت بالای آیکون‌های موجود است؛ به گونه‌ای که تیم توسعه دهنده سعی داشته اند در آیکون‌های طراحی شده حداکثر جزئیات را به کار برده و نماد‌هایی فوق العاده را در اختیار کاربران شان قرار دهند.

انتخاب رنگ‌ها در این بسته اصلا تصادفی نیست و رنگ‌ها به گونه‌ای انتخاب شده اند که تناسب خاصی با نرم افزار مورد نظر داشته باشند. بیش از ۱۰۰۰ آیکون در دل این استارت آپ جای دارد که برای دسترسی به آن‌ها با هیچ گونه محدودیتی روبه‌رو نیستید. تنها باید گفت که برای استفاده از این آیکون پک نیاز است که لانچر پیش فرض را غیر فعال کرده و از دیگر لانچر‌های موجود در مارکت اندروید استفاده کنید!

دانلود آیکون پک زیبا و آسمانی Nebula Icon Pack
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Yandex.Music 2021.07.3 – برنامه موزیک آنلاین با کیفیت

امروزه گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای جدایی نا‌پذیر بیشتر انسان‌ها در طول روز است. به همین دلیل تاکنون تعداد زیادی موزیک پلیر ساخته شده‌اند تا در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب با یکدیگر به رقابت بپردازند. در این میان بعضی از نرم‌افزارها بهتر از گزینه‌های دیگر هستند و می‌توان آن‌ها را در دسته جذاب‌ترین موزیک پلیرها قرار داد. نرم افزار Yandex.Music یکی از آن‌هاست.

برنامه مذکور توسط تیم برنامه نویسی Yandex توسعه یافته و توانسته در مدت کوتاه طرفداران بسیاری را کسب کند. شما با داشتن این موزیک پلیر می‌توانید هم به آهنگ‌های خود در حس و حالی دیگر گوش فرا دهید و هم از امکانات دیگر این نرم‌‌افزار استفاده کنید. چند مورد از ویژگی‌های این موزیک پلیر در ادامه آورده شده است.

دانلود Yandex.Music

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Vera Icon Pack – Beta Release 4.1.2 – آیکون پک اندروید

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته است اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند.

اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با این نرم‌افزار Vera Icon Pack – Beta Release تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارید، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

دانلود Dove Icon Pack 1.1-8 – آیکون پک سبک اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود برنامه واتساپ بتا WhatsApp Messenger Beta 2.21.15.6

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتساپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتساپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.

دانلود WhatsApp Messenger
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Zwart – Black Icon Pack 21.7.14 – آیکون پک اندروید

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته است اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند. اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با نرم‌افزار Zwart – Black Icon Pack تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارید، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

قیمت اپلیکیشن Zwart – Black Icon Pack در گوگل‌پلی ۱۰ دلار است و توانسته امتیاز خوبی را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود Dove Icon Pack 1.1-8 – آیکون پک سبک اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود برنامه ویدئو پلیر چندکاره و هوشمند اندروید PLAYit

برنامه PLAYit یک ویدئو پلیر چندکاره و هوشمند است که در گوگل پلی هم منتشر شده است. این پلیر با برقراری دسترسی کاربران به مجموعه‌ای از ابزارهای متنوع، کمک می‌کند که به سادگی هر چه تمام‌تر ویدئو‌های خود را در فرمت‌های گوناگون اجرا کنید!

پس از نصب، سیستم هوشمند حافظه داخلی و جانبی را سریعا اسکن کرده و فهرستی از ویدئو‌های موجود را در اختیارتان قرار می‌دهد. این استارت اپ با تکیه بر سیستم سخت افزاری کمک می‌کند که ویدئو‌های تان را با حداکثر کیفیت ممکن و بدون هیچ گونه تاخیری اجرا کنید.

دانلود پلیر چندکاره و هوشمند اندروید PLAYit
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Mi Music 5.4.23i – موزیک پلیر قدرتمند و پیشرفته شیائومی

برنامه Mi Music یکی از قدرتمندترین پخش کنده‌های موسیقی برای دستگاه‌های اندرویدی است که از تمامی فرمت‌های صوتی موسیقی پشتیبانی می‌کند.

این نرم افزار در کنار داشتن قابلیت‌های زیاد از ظاهری بسیار جذاب در عین حال ساده بهره می‌برد و می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای افرادی باشد که از پخش کننده پیش‌فرض گوشی خود ناراضی هستند.

کاربران این برنامه می‌توانند به راحتی با استفاده از قابلیت‌های موجود در بخش اعلان‌ها و قفل صفحه دستورات لازم را به این برنامه بدهند بدون آن که نیازی به باز کردن نرم افزار مورد نظر داشته باشند. با این نرم افزار قدرتمند می‌توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید.

دانلود Huawei Music

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Microsoft Outlook 4.2126.1 برنامه آوت‌لوک مایکروسافت

نرم‌افزار Microsoft Outlook یکی از برنامه‌های مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت است. به وسیله این نرم افزار می‌توانید در محیطی زیبا و جذاب حساب ایمیل خود را مدیریت کنید.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید صندوق پیام خود را چک کنید، ایمیل‌ها را ویرایش و برای دیگران ایمیل ارسال کنید. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند کار‌های اداری و مدیریتی را به راحتی کنترل کنند و به یک تقویم پیشرفته دسترسی داشته باشند.

دانلود Microsoft Outlook


دانلود لانچر نوا Nova Launcher Prime 7.0.37 برای اندروید

برنامه Nova Launcher Prime یکی از زیباترین، حرفه ای ترین و قدیمی ترین لانچرهای اندرویدی است. با نصب این لانچر برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید بهترین جایگزین صفحه خانگی را به اسمارت فون خود هدیه دهید!

این لانچر فوق العاده، امکان شخصی سازی اینترفیس گوشی را به شما خواهد داد و قادر خواهید بود تغییرات گرافیکی و کم نظیری را در همه بخش ها اعمال کنید. به طور کلی اگر از افرادی هستید که از اینترفیس تکراری دستگاه‌تان خسته شده اید و به تنوع نیاز دارید و به دنبال یکی از سبک ترین، شیک ترین و پرامکانات ترین لانچرهای اندرویدی می‌گردید همین الان بدون درنگ به سمت نسخه پرایم Nova Launcher که برای دانلود قرار داده شده بروید چرا که تحت هیچ شرایطی از دانلود خود پشیمان نخواهید شد چون این لانچر نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد!

نسخه پرایم و کامل برنامه به صورت رایگان برای دانلود عرضه شده است و پیش روی شماست. با نصب این برنامه برروی گوشی اندرویدی‌تان روحی تازه به محیط کاربری‌اش ببخشید و با شخصی سازی بخش‌های مختلف آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید و از داشتن بهترین لانچر اندروید لذت ببرید.

دانلود لانچر نوا
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود مرورگر امن، سریع و ضد تبلیغ Brave Browser 1.26.77

برنامه Brave Browser: Fast AdBlocker یک مرورگر امن، سریع و ضد تبلیغ است که در مارکت بزرگ گوگل پلی هم منتشر شده است. بدون نیاز به هیچ پلاگین و یا افزونه‌ خاصی به سرعت نور سایت‌های مختلف را مشاهده کرده و تبلیغات مزاحم را برای همیشه به خاطرات بسپارید.

سیستم امنیتی به کار رفته در این برنامه علاوه بر محافظت از شما در برابر هر گونه تهدید، از تمامی اطلاعاتتان نیز به صورت خاصی محافظت کرده و حریم خصوصی تان را حفط می‌کند. نکته قابل توجه این مرورگر مصرف بسیار کم باتری است، تنها کافیست به صورت خیلی ساده آن را با دیگر مرورگر‌های موجود در سطح اینترنت مقایسه کنید تا شاهد سرعت بالا، حجم بسیار کم و در عین حال مصرف پایین باتری شوید.

دانلود مرورگر امن، سریع و ضد تبلیغ  Brave Browser
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار