کروم بوک ۱۴ اینچی جدیدترین محصول ASUS

لپ تاپ Chromebook جدید ایسوس با قیمت ۹۹ دلار راهی بازار شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، Chromebook‌های پرقدرت هنوز هم در بازار نسبتا نادر هستند، اما به نظر می‌رسد که ایسوس برای تغییر آن تصمیم گرفته و قرار است به زودی یک مدل جدید را به دنیای فناوری معرفی نماید.

به نقل از androidauthority، شرکت Asus، بی سر و صدا Chromebook Flip CX۵۴۰۰ را معرفی کرده است، یک لپ تاپ ۱۴ اینچی قابل تبدیل که عملکردی را ارائه می‌دهد که در بعضی از دستگاه‌های سبک ویندوز هم یافت نمی‌شود، چه برسد به یک دستگاه سیستم عامل Chrome.

کروم بوک

ویژگی های کروم بوک ۱۴ اینچی ایسوس

Chromebook جدید ایسوس با پردازنده ۲.۱ گیگاهرتزی Core i۷-۱۱۶۰G۷ کار می‌کند که باید در هنگام مصرف کم انرژی سریع باشد CU خاطر نشان می‌کند که این تراشه برای لپ تاپ‌های بدون فن طراحی شده است، اما مشخص نیست که این مورد در اینجا وجود دارد. همچنین یک حافظه رم سالم ۱۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایت SSD و دو درگاه Thunderbolt ۴ به عنوان پشتیبانی از Wi-Fi ۶، بلوتوث ۵ و کارتخوان microSD دریافت خواهید کرد.

کروم بوک ۱۴ اینچی ASUS

همچنین می‌توانید قلم دیجیتالی را برای ترسیم در صفحه لمسی Asus Chromebook با کیفیت ۱۰۸۰p بیابید، بدون اینکه از بلندگو‌های Harmon Kardon برای کمک به ماراتن‌های تلویزیونی استفاده کنید. این سیستم نسبت به اندازه ۳.۱ پوند نسبتا سبک است، اگرچه وب کم ۷۲۰p آن مکالمات ویدئویی را برای شما هیجان انگیز نخواهد کرد.

ایسوس در حال حاضر Chromebook Flip CX۵۴۰۰ را با قیمت ۱۰۴۹، ۹۹ دلار معرفی کرده و در حال حاضر هیچ مدلی با قیمت پایین‌تر از این وجود ندارد. این باعث می‌شود ارزش آن (حداقل در سخت افزار خالص) نسبت به بسیاری از لپ تاپ‌های معمولی با قیمت مشابه بالاتر باشد.

دنیای فناوری

اگر به فکر خرید Chromebook برای بازی Steam هستید یا فقط می‌خواهید یک دستگاه سیستم عامل Chrome با امکانات قابل قبول داشته باشید، این ممکن است در فهرست شما وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار