آوایی گفت: خرید زمین پایگاه چهارم شکاری دزفول گامی مهم در جهت توسعه فرودگاه در این شهرستان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه دزفول بدون شک از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان است که لازم است تا همه مدیران در جهت تقویت این مجموعه عظیم قدم بردارند.

او بیان داشت: خرید ۸ هکتار زمین از پایگاه چهارم شکاری دزفول گامی مهم در زمینه تقویت و توسعه فرودگاه  فرودگاه است و در دوره هفتم و هشتم مجلس تمام تلاش خود را برای این اقدام مهم به کار بستم و اقدامات بسیار خوبی نیز صورت گرفت، اما خرید زمین نیمه تمام ماند.

آوایی افزود: در این دوره از مجلس از روز اول شروع به کارمان جلسات مستمری با ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرماندهان ارشد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی داشتیم که سرانجام زمین ترمینال از پایگاه چهارم شکاری دزفول خریداری شد.

  نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال‌های پیش مجوز این اقدام ویژه از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده بود و تا به امروز به دلیل برخی مشکلات عملیاتی نشده بود که خدا را شاکریم با وحدت و همدلی مدیران شهرستان کلنگ زنی این مجموعه انجام شد و امیدواریم با همین رویکرد هرچه زودتر شاهد ساخت این مجموعه باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: اصلی‌ترین برنامه ما برای فرودگاه این است که با تقویت و توسعه مرز هوایی، فرودگاه دزفول را بین المللی کنیم تا بتوانیم محصولات مختلف شهرمان را برای پیشرفت اقتصاد و درآمد زایی هر چه بهتر با سهولت بیشتری صادر نماییم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.