فعالیت مراکز تعویض پلاک در سمنان و گرمسار به دلیل قرمز بودن شرایط کرونایی تا اطلاع بعدی تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ موسی بزرگی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان،  فعالیت مراکز تعویض پلاک در سمنان و گرمسار با توجه به شرایط قرمز کرونایی تا اطلاع بعدی تعطیل است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان هم چنین از تعطیلی کلاس‌های آئین‌نامه و آزمون تئوری در آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی در شرایط قرمز کرونایی خبر داد و گفت: آموزش و آزمون عملی راهنمایی و رانندگی به دلیل انفرادی بودن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی منعی ندارد.

وی گفت: در شهر‌هایی که دارای وضعیت رنگ بندی نارنجی و زرد کرونایی هستند مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

سرهنگ بزرگی با تاکید بر اینکه خدمات در مراکز تعویض پلاک تنها با دریافت نوبت به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ روز و ساعت حضور خود در مراکز تعویض پلاک را مشخص کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان از شهروندان خواست، به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر‌های با وضعیت قرمز پرهیز کنند.

انتهای پیام/ گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار