دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: تقویت اتحاد و همدلی میان ایران و کوبا، نقش مهمی در شکست توطئه‌های دشمنان به ویژه شکست تحریم‌های ظالمانه دارد.

به گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «آلکسیس باندریچ وگا»، سفیر کوبا در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بین الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به مناسبات دوستانه و نزدیک دو کشور در عرصه‌های مختلف گفت: تحکیم و تقویت مناسبات تهران - هاوانا، گسترش همکاری‌ها به ویژه در عرصه‌های پزشکی، علمی و تحقیقاتی و همچنین همکاری‌های فعال پارلمانی اتخاذ مواضع مشترک و حمایت از یکدیگر در مجامع بین المللی، حائز اهمیت است.

وی افزود: تقویت اتحاد و همدلی میان ایران و کوبا، نقش مهمی در شکست توطئه‌های دشمنان به ویژه شکست تحریم‌های ظالمانه دارد.

سفیر کوبا در تهران نیز با تبریک برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در ایران، گفت: مسئولان سیاسی و پارلمانی کوبا با توجه به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان از گسترش مناسبات همه جانبه با ایران در عرصه‌های پارلمانی، سیاسی، اقتصادی، صنعتی، پزشکی، علمی - آموزشی و گردشگری استقبال می‌کنند.

وی از حمایت‌های دولت و مجلس شورای اسلامی در اعلام انزجار از اقدامات آمریکا و محکومیت دخالت‌های این کشور در امور داخلی کوبا و اعمال فشار بر مردم کوبا از طریق اعمال تحریم‌های ناعادلانه، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
دیدیم با واکسنش با ایران چه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۳۱ تير ۱۴۰۰
کوبا که از کشور مابد بختر است چرا کشور ما باید با کشورهایی که خودشان گرسنه وابر تورم دارندارتباط برقرار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۵۲ ۳۱ تير ۱۴۰۰
سلام سربازان صهیونیست در داخل کشور جولان می دهند و سر یک میز با هم لبخند می زنید بعد به تحریم چسبیده اید . اگر دور تا دور ایران مین گذاری شود آنقدر پتانسیل داریم که در آسایش زندگی کنیم و حتی نیازمند کارگر خارجی باشیم و هیچ نیروی بیکار نداشته باشیم . اگر منافقین و صهیونیست های داخلی را شناسایی و از دولت و مدیریت ها کنار بگذاریم می توانیم الگوی کشوری موفق برای جهان باشیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
متوهم
آخرین اخبار