فرمانده انتظامی استان اصفهان از برخوردنیروی انتظامی با توزیع کنندگان قلیان به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، دربوستان‌های اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در جلسات ستاد کرونا و پیشگیری از عوامل‌های شیوع ویروس بحث انتقال ویروس با قلیان مطرح شده است؛گفت: گزارش‌هایی مبنی بر کرایه قلیان در پارک‌ها و حاشیه زاینده رود به نیرو انتظامی ارسال شده است که درخواست داشتند برای پیشگیری، انتشار و تسری ویروس کرونا اقدام شود.

او افزود: برخی در حاشیه بوستان‌های شهری اصفهان و زاینده رود اقدام به کرایه قلیان می‌کنند. با توجه به مصوبات ستاد کرونا نسبت به توزیع کنندگان قلیان در پارک‌های اصفهان برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: این مورد یکی از مطالبات مردم در برخورد قاطعانه با استعمال قلیان در اطراف حاشیه زاینده‌رود و سایرنقاط تفرجگاهی اصفهان بوده است.

سردار میر حیدری همچنین در باره کافی شاپ‌ها و تفرجگاه حاشیه بوستان ناژوان گفت: رسیدگی به این امور جزو مسائل شهری است و شهرداری اصفهان موظف است نسبت به پاک سازی چنین تفرجگاه‌هایی اقدام کند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار