شماری از نیرو‌های عراقی در حمله عناصر داعش به مقر ارتش در صلاح الدین، کشته و مجروح شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بغدادالیوم، در درگیری نیرو‌های ارتش عراق و تروریست‌های گروه داعش در استان صلاح الدین چندین نیروی عراقی کشته و مجروح شدند.

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین امروز چهارشنبه از شهادت و مجروح شدن ۵ نفر از نیرو‌های ارتش عراق در حمله داعش در منطقه مطیبیجه در شرق صلاح الدین خبر داد.

بنا به گفته این منبع امنیتی، عناصر داعش در حمله‌ای مسلحانه به مقر هنگ دوم تیپ ۶۶ ارتش عراق در منطقه مطیبیجه در شرق صلاح الدین، نیرو‌های ارتش عراق را هدف قرار دادند. در این حمله دو تن از نیرو‌های ارتش عراق به شهادت رسیدند و ۳ نفر دیگر به شدت مجروح شدند. این حمله در نیمه شب گذشته رخ داده است.

وزارت دفاع عراق روز یکشنبه نیز از انهدام چهار مخفیگاه و یک پهپاد متعلق به عناصر تروریستی داعش در استان کرکوک در شمال این کشور خبر داد.

در هفته‌های اخیر روند حملات به خطوط انتقال برق در عراق شدت یافته که این امر باعث تشدید بحران کمبود برق در عراق شده است. مقامات عراقی عناصر تروریستی داعش را مسئول این حملات می‌دانند.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی «داعش» را اعلام کرد، اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های این کشور از جمله «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۳۰ تير ۱۴۰۰
مناطق وهابی نشین عراق باید بشدت کنترل بشه
آخرین اخبار