معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از آغاز ساخت ۲ مدرسه در روستا‌های کریشان ۳ و ام الطمیر اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمحمود میر معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ساخت ۲ مدرسه در روستا‌های کریشان ۳ و ام الطمیر با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال با مشارکت خیرین مدرسه ساز آغاز شده است.

او افزود: به منظور محرومیت زدایی و توسعه عدالت آموزشی در مناطق کم برخوردار خوزستان عملیات ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای آموزشی ۷۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال با همت خیر نیک اندیش "بهمن حلوایی" در روستای ام الطمیر اهواز آغاز شد.

میر بیان داشت: یک مدرسه ۳ کلاسه با زیربنای آموزشی ۱۴۵ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با مشارکت شرکت "انتشارات ایده نو" در روستای کریشان ۳ کلنگ زنی شد که سهم خیر در ساخت این مدرسه ۳ میلیارد ریال است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون خیران مدرسه ساز خوزستان با مشارکت یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در ساخت مدرسه رتبه نخست کشور را کسب کرده اند که طبق اعلام رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان در نظر دارند که تا ۳ هزار میلیارد ریال در ساخت مدرسه کمک کنند.

پارسال خیران خوزستان با مشارکت ۲ هزار میلیارد ریال در ساخت مدرسه رتبه دوم کشور را کسب کرده بودند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.