آیت‌الله سعیدی گفت: افرادی که سبب بدبینی به انقلاب می‌شوند خدمت به دشمن و خیانت به کشور کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از  آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ،تولیت حرم بانوی کرامت امروز در خطبه‌های نماز عید قربان که در حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به این که حسابرسی از خود از آثار تقواست، اظهار کرد: در عید سعید قربان باید از خود حسابرسی کنیم و تا این کار را نکنیم خوبی و بدی ما مشخص نمی‌شود.

او با بیان این که انسان باید از تقصیر‌ها توبه کند، ادامه داد: امیرالمومنین در روایتی فرمودند که دنیا به اندازه خودش مشکلات دارد و اگر کسی سوء ظن هم داشته باشد اضطراب‌ها و ناراحتی‌هایش بیشتر هم می‌شود، کسانی که بد گمان هستند همیشه اشخاص را با چشم بد نگاه می‌کنند لذا همیشه در خوف هستند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: انسان با تقوا اجازه نمی‌دهد که با رفتار او دین و مذهبش زیر سوال رود، افرادی که با اعمال خودشان سبب بدبینی به دین، انقلاب، مملکت و میراث شهدا می‌شوند خدمت به دشمن و خیانت به کشور کردند.

او ادامه داد: امروز وجود مقدس مهدی آل محمد (عج) امام و پدر ماست و باید مراقب باشیم کاری نکنیم که موجب رنجش امام و بعد از آن رهبری شویم.

سعیدی گفت: رهبری در پیام اخیر خود در مورد حج برای ساختن آینده همه را به مقاومت دعوت کردند که این نشان از اهمیت مقاومت و ترویج این فرهنگ میان ملل اسلامی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۶:۰۱ ۳۰ تير ۱۴۰۰
سلام اتفاقا این سخن عامه مردم است که عاملان گرانی و رانت ، اختلاس و حراج سکه و ارز از بانک مرکزی و حامیان و همنشینان آنها در هر پست و لباسی خانین به انقلاب اسلامی هستند .
آخرین اخبار