نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت:روز قربان، روز امتحان سخت الهی است و عبادت در عید قربان، یکی از سرمایه‌های مهم معنوی مسلمانان محسوب می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه‌های عید سعید قربان با اشاره به اهمیت بالا و برکات فراوان این عید سعید افزود: همزمان با عید قربان، دهه مبارک امامت و ولایت آغاز می‌شود و باید به موضوع امامت و ولایت اهمیت ویژه‌ای داد.

خطیب نماز عید قربان در قزوین با تأکید بر اینکه در مناسک حج، اقتدار مسلمانان در جهان دیده می‌شود، گفت: حج، درس بزرگ برای مسلمانان و مردم دنیاست و مسلمانان اقصی نقاط عالم با حضور در این مراسم معنوی، می‌توانند مشکلاتشان را با یکدیگر مطرح کرده و برای حل آن‌ها اقدام کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در ادامه گریزی به مشکلات کم آبی در خوزستان زد از مسئولان کشور خواست برای کمک فوری به مردم خوزستان اقدام کنند.

خطیب نماز عید سعید قربان در قزوین با اشاره به قرار گرفتن کشور در موج پنجم کرونا از مردم خواست دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا همگان در سلامت کامل باشند.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار