عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ایران درباره احتمال لغو بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فضل الله باقرزاده عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک کشورمان که این روز‌ها در توکیو حضور دارد، در گفت و گو با برنامه رادیویی «صبح و ورزش» درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر لغو بازی‌های المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: جنب و جوش خوبی میان ورزشکاران حاضر در المپیک وجود دارد. اینجا هیچ خبری از احتمال لغو بازی‌ها نیست. تمام ورزشکاران از سراسر دنیا در حال فعالیت و تمرین هستند و خود را برای مسابقات آماده می‌کنند. بعید است که بازی‌ها لغو شود.


بیشتر بخوانید:


او افزود: حتی مسئولان برگزاری مسابقات، محدودیت تعداد ورزشکاران کشور‌ها در مراسم رژه افتتاحیه را هم برداشته اند و تیم‌ها می‌توانند با وجود محدودیت‌های کرونایی اعلام شده از قبل، با هر تعداد ورزشکار که بخواهند در افتتاحیه شرکت کنند.

باقرزاده درباره آخرین وضعیت کاروان کشورمان گفت: همه چیز خوب و منظم و بدون مشکل پیش می‌رود. هر روز گروه‌های مختلف ورزشکاران ما به توکیو می‌رسند. تنها روز اول اعزام، ورزشکاران ما زمان زیادی در فرودگاه ناریتای ژاپن معطل شدند. به غیر از آن تا این لحظه هیچ مشکلی از نظر امکانات رفاهی و تمرین نداشته ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار