سرپرست فرمانداری شادگان گفت: تامین آب نوشیدنی و کشاورزی اهالی شادگان در حال رسیدگی است تا هر چه سریع‌تر برطرف گردد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری‌پور سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به وضعیت تأمین آب در شهرستان شادگان گفت: وضعیت تأمین آب شرب و کشاورزی در حال رسیدگی است تا مشکلات مردم در این زمینه مرتفع شود.

او با اشاره به اینکه میزان آب موجود در تالاب شادگان بخاطر خشکسالی و گرمای هوا کم شده است، افزود: بنا داریم آب ورودی به این تالاب را افزایش دهیم.

صبری‌پور با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای تامین آب شرب، کشاورزی و دامداری در شهرستان شادگان انجام شده است بیان کرد: ۸ پمپ بزرگ آب در طول این مدت به شبکه آبرسانی شادگان اضافه شد و ۱۲ پمپ آب تعمیر شدند و دو ایستگاه فاضلاب شهرستان نیز کاملاً تعمیر شده و به مدار وارد شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات آب روستا‌ها نیز اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌های دولتی و همچنین کمک‌های بنیاد علوی مشکلات آبی روستا‌های شهرستان مرتفع شد. همچنین آبرسانی به دام روستاییان نیز به‌وسیله تانکر صورت می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به تکمیل شبکه آبرسانی چند دهستان گفت: در استانداری برای بهسازی شبکه آبرسانی و تکمیل فاضلاب، قراردادی به‌مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال امضا شد و اقدامات اولیه آن صورت گرفته است.

صبری پور در خاتمه با اشاره به تامین دو مخزن بزرگ آبرسانی برای ٢ دهستان گفت: کار تقویت مسیر پمپاژ آب خوروین نیز صورت گرفته است که همه این اتفاقات برای تامین آب شرب و کشاورزی مردم است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.