سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما مستحق برد برابر نفت مسجد سلیمان بود و از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست مطبوعاتی بعد از بازی تیمش با نفت مسجد سلیمان گفت: بازی نسبتا خوبی بود و تیم ما در برابر پرسپولیس بازی سنگینی را به اجرا گذاشت که این موضوع قدری بازیکنان ما را خسته کرده بود و به آن‌ها استراحت دادیم.

او ادامه داد : تیم ما بسیار خوب بازی کرد و مستحق برد بودیم.

مجیدی بیان کرد :ترجیح دادیم به برخی بازیکنان از جمله وریا غفوری، حسین حسینی و مسعود ریگی استراحت بدهیم و درباره بازی دادن به سبحان خاقانی بحث کارشناسی است و فکر نمی‌کنم به خبرنگار یا فردی ارتباطی پیدا کند. خاقانی بازیکن جوان و آینده داری است و در آینده از او بیشتر بهره می‌بریم.

سرمربی استقلال درباره عدم حضور دیاباته در ترکیب تیمش گفت: این یک تصمیم فنی بود.

او درباره اینکه صحبت‌های بازیکنان استقلال در تمرین روز یکشنبه تبعاتی را به همراه داشته یا خیر گفت: این کنفرانس بعد از بازی با پیکان است.

مجیدی درباره پرداخت ۲۰ میلیارد تومان بابت مطالبات بازیکنان گفت: در این باره حرفی ندارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره عدم تمرکز برخی بازیکنان استقلال بیان کرد: اصلا با جا ماندن بازیکنان موافق نیستم و موسوی بسیار عالی بازی کرد. بازیکنان استقلال رو به جلو هم بازی کردند. ما با سیستم ۳،۴،۳ بازی می‌کنیم و روز به روز بهتر شدیم. تنها چیزی که من را از برد خوشحال می‌کند گل نخوردن تیم من است. تیم من در ۹ بازی گذشته، ۸ برد و یک تساوی به دست آورده و تنها ۲ گل خورده است. ارزش و معیار تیم‌های بزرگ با گل نخوردن محاسبه می‌شود و از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم و از اینکه تیمم گل نمی‌خورد بسیار خوشحال هستم. پاداشی هم که برای برد می‌گذارم، دو برابر آن را برای گل نخوردن می‌گذارم. فکر نمی‌کنم تیمی در ۹ بازی دو گل فقط بخورد. از بچه‌ها بسیار راضی هستم و امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند.

مجیدی گفت: قبل از اینکه درباره بحث فنی نادری صحبت کنم در جلسه‌ای هم گفتم من لذت می‌برم با برخی بازیکنان کار کنم. نادری از نظر اخلاقی بازیکن با شخصیت و با اخلاقی است. نادری یک اشتباه در طول بازی نداشت و یک ضربه به سر او خورده که حالش خوب است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۳۰ تير ۱۴۰۰
اره فرناز جان کیسه مستحق برد بود اصلا چه معنی میده تیمی که واسه سلامت و تندرستی بازی میکنه مستحق برد نباشه:))))))
آخرین اخبار