فراهانی گفت:برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری پژو در بلوار الغدیر قم ۵ کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی فراهانی ،سخنگوی اورژانس  ۱۱۵ قم اظهار کرد:  ساعت ۲۲ و ۳۷دقیقه  سه شنبه شب بیست و نهم تیرماه  با اعلام حادثه تصادف خودروی سواری پژو ۲۰۶ و موتور سیکلت بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه که در بلوار الغدیر روبروی ورودی پردیسان رخ داده است متاسفانه ۷ تن کشته  و مصدوم شدند.

فراهانی ادامه داد: در این حادثه طبق گزارشات میدانی، موتورسیکلت دارای ۵ سرنشین بوده است که متاسفانه پس از برخورد با خودروی سواری پژو ۲۰۶،  ۴سرنشین موتورسیکلت دردم جان خود را از دست داده اند و  کودکی ۴ ساله، سرنشین مصدوم با وضعیت وخیم پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب از سوی کارشناسان فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شد.

او با  بیان این که خودرو پس از واژگونی دچار حریق شده است،گفت: راننده خودروی سواری متاسفانه در این تصادف جان خود را از دست داده است و سرنشین خودرو نیز پس از دریافت اقدامات درمانی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

تصادف خونین در بلوار الغدیر قم / ۷ تن کشته و مصدوم شدند

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
سلام با شما میشود اون آقای که گفته بود شاهد صحنه بودم که پژو تصادم کرد یاد آور شود آیا می فهمد اون جوان ۲۵ساله از کدوم کشور بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۳۱ تير ۱۴۰۰
سلام
این صحنه ها را که مبینینم واقعا دردناک است
که یک خانواده دردم جان بسپارد.
از خداوندمتعال میخواهم که به هردو خانواده صبر عطا بفرماید
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۱۰:۴۹ ۳۰ تير ۱۴۰۰
سلام
از شاهدان تصادف هستم.
راکب موتورسیکلت به همراه همسر و سه فرزند خود بوده که پس از عبور از دوربرگردان پشیمان شده و می خواهد خلاف جهت، برگردد و با پژو ۲۰۶ شاخ به شاخ می شود.

راننده پژو ( به علت بستن کمربند) مصدوم و سرنشین پژو، جوان ۲۰ ساله فوت کرده است.
قابل ذکر است سرنشین پژو کنار دست راننده، کمربند ایمنی را نبسته بوده و با سر داخل شیشه رفته است. اگر کمر بند بسته بود، مثل راننده فقط مصدوم می شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۳۰ تير ۱۴۰۰
خیلی غم انگیز و دردناکه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی فرقانی
۰۰:۱۵ ۳۱ تير ۱۴۰۰
من سر صحنه نبوده ام و فکر می کنم شما هم نبوده اید! نمی توانم حرف شما را باور کنم! اولا به دلیل نقل قول یکی دیگر از شاهدان که داخل اسنپ یوده و حتی به جزئیات نقل می کند که راکب موتور با احتیاط زیاد و سرعت خیلی کم در حال دور زدن در محل دور برگردان به سمت منزل و در مسیر طبیعی بلوار بوده است و آن قدر سرعتش کم بوده به گونه ای که پاهایش را برای حفظ تعادل موتور به سمت زمین دراز کرده بوده که اگر نیاز شد با پا کنترل کند. (حداقل نوع نقلش نشان می دهد که صحنه را بهتر دیده است)
ثانیا دوستان قمی می دانند که بلوار غدیر در محدوده روبروی پردیسان و کیلومترها قبل و بعد از آن، این طرف جاده (سمت راست جاده) هیچ محله ای، ساختمانی، خیابانی و... نیست که کسی خواسته باشد خلاف بیاید این طرف و مثلا برود مغازه یا خیابانی این طرف و مثلا راهش کمتر شود! هیچ انگیزه عقلایی برای خلاف آمدن در آنجا وجود ندارد! منزل آن مرحوم سمت چپ جاده و درست در همان مسیری که می رفته است بوده است.
ثالثا سرعت ماشین پژو در محلی که تصادف شده است بیش از 100 کیلومتر بوده است به گونه ای که پس از تصادف ماشین چپ می کند و پای خانم همراه موتور سوار قطع می شود و 15 متر آن طرفتر پیدا می شود در حالی که محل دور برگردان باید حداقل سرعت را داشت کاری که موتور سوار انجام داده است.
نکته دیگری هم که باید در مورد اصل خبر بگویم اینکه آن مرحوم یکی از اساتید انقلابی مطرح حوزه در زمینه صهیونیسم شناسی و آینده پژوهی و نیات و انگیزه های صهیونیسم
و نقش آنها در کنترل و مدیریت افکار جهانیان از طریق رسانه بود و پس از تالیف و انتشار چندین کتاب و مقاله اخیرا کتابی نوشته بود که هیچ کجا آن را چاپ نکرده بودند و ماشین خود را از سر تکلیف و رسالت انقلابی خود فروخته بود که این کتاب را چاپ کند. امید است نهادهای نظارتی و امنیتی ورود کنند و مشخص کنند که این یک تصادف بود یا ...
نکته دیگر اینکه دختر چهار ساله آن مرحوم هم در بیمارستان جان باخت و به پدر و مادر و دو برادرش ملحق شد و تمام این خانواده پس از دعای عرفه و شستشو در زلال اشک توبه و انابه و قبل از اینکه گردی از گناه بر دامنشان بنشیند شب عید قربان به قربانگاه و ملاقات خدا رفتند. و در شام عید قربان هم طی یک اتفاق نادر و پیش بینی نشده ؛ شب هنگام در قم و حرم حضرت معصومه (س) تشییع شدند.
نام آن مرحوم استاد محمد حسین فرج نژاد بود اگر دوست داشتید در مورد ایشان بیشتر مطالعه کنید.
برای شادی ارواح همه گذشتگان و آرامش خاطر بازماندگانشان از جمله این خانواده حمد و سوره ای هدیه می کنیم.
آخرین اخبار