کوچک زاده گفت: واحد‌های شن و ماسه در سامانه جامع پایش محیط زیست، به آدرس https://iranemp.ir/login، اطلاعات مربوطه را تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا کوچک زاده معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت:همه واحد‌های شن و ماسه ضمن ثبت نام در سامانه جامع پایش محیط زیست انسانی، به آدرس https://iranemp.ir/login، اطلاعات مربوطه را تکمیل کنند و اقدامات زیست محیطی لازم برای رفع آلودگی‌ها را انجام دهند.

او افزود: به منظور پایش دوره‌ای از صنایع آلاینده زیست محیطی، تیم نظارت و پایش و آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست در دو ماهه اخیر از ۱۷ واحد تولید شن و ماسه در حوزه شهرستان یزد بازدید کردند.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست ادامه داد:  ۴ واحد شن و ماسه در زمان بازدید غیرفعال بودند و پایش مجدد آن‌ها در دستورکار تیم پایش قرار گرفت.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد اظهار داشت: در این پایش گروهی، در ۱۳ واحد فعال اندازه گیری ذرات معلق محیطی با استفاده از دستگاه  TSI انجام شد.

او افزود: با بررسی نتایج تست انجام شده، آلودگی شدید این واحد‌های صنعتی محرز تشخیص داده شد.

کوچک زاده تصریح کرد: نام این واحد‌ها در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت که پیگیری برخورد با آن‌ها از سوی مراجع قضایی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.