کاظمی گفت: از مردم تقاضا داریم در صورت امکان وجوه نقد نذورات خود را به سازمان بهزیستی و یا به موسسات خیریه تحت نظارت که مد نظر دارند در جهت قربانی کمک کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کاظمی مدیرکل امور مشارکت‌های سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: در مورد پویش دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر خم به روال هر ساله سازمان بهزیستی در ادارات استانی و شهرستانی و همینطور موسسات خیریه تحت نظارت در سراسر کشور ظرفیتی را فراهم میکند تا مردم خیر و خداجویی که نذورات و قربانی دارند ان شاءالله بتوانند با کمک سازمان و موسسات خیریه به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی همچنین افزود: همچنین افرادی که در حوزه کمک به تامین معیشت نیازمندان در این شرایط سخت که محدودیت‌هایی برای کار و فعالیت خیلی از مددجویان ایجاد شده است بتوانند از این طریق کمک هایشان را به دست نیازمندان برسانند.

مدیرکل امور مشارکت‌های سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های موجود قاعدتاً ترجیح سازمان و شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در استان‌های مختلف، بسیاری از مناطق برای جمع آوری گوشت محدود شده و در قالب مجموعه‌هایی که با کنترل‌های جدی بهداشتی صورت می‌گیرد باید این کار انجام شود.

کاظمی خاطر نشان کرد: لذا از مردم تقاضا داریم در صورت امکان وجوه نقد نذورات خود را به سازمان بهزیستی و یا به موسسات خیریه تحت نظارت که مد نظر دارند در جهت قربانی کمک کنند برای این کار هم شماره حساب‌ها و مجموعه‌های استانی وجود دارند به صورت کشوری در تبلیغاتی هم برای عید قربان انجام شده شماره کارت و شماره حساب سازمان بهزیستی ذکر شده که در این مدت به این موضوع اختصاص داده میشود.
وی افزود: همچنین بیش از ۱۰ مورد مجموعه‌های پرداخت یار تلفن همراه و مجموعه‌های بانکی که در دسترس همه عزیزان است و از آن طریق میتوانند کمک‌های خود را در مدت این ۱۰ روز به ویژه در حوزه کمک به معیشت نیازمندان و تهیه و توزیع گوشت قربانی ارسال کنند، ان شاءالله که مثل همیشه مردم عزیز در کنار نیازمندان و جامعه آسیب دیده از این شرایط هستند و کمک می‌کنند آینده بهتری را در کنار هم داشته باشیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار