رفیعی گفت: علی رغم محدودیت‌های مالی می‌توان پروژ‌‌ه‌های بی‌نظیر در سطح شهر‌های شهرستان امیدیه به اجرا و به بهره‌برداری رساند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از شهرستان امیدیه در جلسه معارفه و هم اندیشی شورا‌های اسلامی دوره ششم شهر‌های امیدیه، میانکوه و جایزان به ریاست سید مهران رفیعی فرماندار و با حضور اعضای شورای تامین برگزار شد.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در نشست با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر‌های امیدیه، میانکوه و جایزان گفت: از تمامی داوطلبانی که با ایثار و از خودگذشتگی پا به عرصه انتخابات گذاشتند و خود را در معرض آرای مردم قرار دادند تشکر و قدردانی کرده و به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریک عرض می‌نمایم.

او افزود: اعضای شورای تامین، ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و همه عوامل انتخابات همدل و همراه، دست به دست هم دادند تا انتخابات ۲۸ خرداد در یک فضای سالم و قانونمند برگزار شود.

فرماندار امیدیه ادامه داد: داوطلبان و هواداران آن‌ها در نشاط بخشی و شورآفرینی انتخابات اثرگذار بودند و موجب مشارکت هر چه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای شدند.

رفیعی اظهار کرد: اعضای شورای ششم شهر‌های امیدیه، میانکوه و جایزان با افق دید مشترک، دارای سلایق، عقاید و نظرات مختلفی هستند که باید با تدبیر، جدیت و همدلی امور را پیش برده و مردم را به آینده امیدوارتر کنند.

سید مهران رفیعی در ادامه بیان داشت: با همگرایی و وحدت می‌توان اتفاقات بزرگی را رقم زد که علی رغم محدودیت‌های مالی می‌توان پروژ‌های بی‌نظیر در سطح شهر‌های شهرستان امیدیه به اجرا و به بهره‌برداری رساند.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهرداری وظایف چند وجهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی داشته و حتی در خصوص امنیت مردم نیز عهده‌دار مسئولیت است و شورای ششم باید ضمن جلوگیری از حرکت‌های تک‌بعدی نگاه جامع به شهر داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان امیدیه گفت: شورا‌های اسلامی شهر‌های شهرستان امیدیه جلودار و پیشقراول همدلی و هم‌افزایی در شهرستان باشند و پرچم اتحاد را به دست بگیرند و سایر دستگاه‌ها را در این مسیر هدایت کنند.

رفیعی در پایان گفت: دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی و سایر نهاد‌ها در کنار شورای اسلامی شهر هستند و کمک می‌کنند تا امر خدمت‌رسانی به مردم به صورت مطلوبی پیش رود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار