بهره برداری از سه طرح پایگاه اورژانس استان همدان امروز به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان اورژانس کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حبیب الله معصومی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: پایگاه بازسازی و تجهیز شده اورژانس جاده‌ای «ساریجلو» واقع در شهرستان رزن با همکاری روستائیان و دانشگاه علوم پزشکی، به بهره برداری رسید.

او افزود: برای بهسازی و بازسازی این پایگاه ۳۰۰ میلیون تومان از طریق کمک‌های مردمی (اهالی روستا‌های منطقه) و ۱۰۰ میلیون تومان نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز آن هزینه شده است.

معصومی اظهار داشت: با بهره برداری از این پایگاه امداد جاده‌ای تعداد پایگاه‌های موجود در شهرستان رزن به چهار مرکز افزایش یافت که در کنار ۲ پایگاه اورژانس واقع در شهرستان درگزین به مصدومان سوانح جاده‌ای امداد رسانی می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: هفت نیروی جدید برای پایگاه جدید اورژانس جاده‌ای «ساریجلو» شهرستان رزن جذب شدند و یک دستگاه آمبولانس نیر به این پایگاه اختصاص یافت.

معصومی گفت: همچنین ساختمان پایگاه اورژانس در محدوده سد کلان ملایر نیز به بهره برداری رسید که این پایگاه می‌تواند ۴۰ کیلومتر مسیر منطقه را پوشش دهد.

این مسئول ابراز داشت: ساختمان پایگاه اورژانس فارسبان شهرستان نهاوند نیز امروز با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

استان همدان دارای ۶۸ پایگاه اورژانس با ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه بالگرد برای امدادرسانی به مصدومان است.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار