مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: خیریه‌ها باید راهبردی و عملیاتی فعالیت کنند و صدا و سیمای مرکز اصفهان در حد توان با خیریه‌ها همراهی و همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، همایون ناجی اصفهانی مدیر عامل مرکز نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در نشست با  مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: موسسه کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در حوزه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی بیماران فعالیت دارد و به بیماران مبتلا به سرطان خدمات مختلف ارائه می‌کند و اولین و بزرگترین مجموعه در این خصوص در کشور است.

او با اشاره به شرایط کشور و پیری جمعیت افزود: ظرف چند سال آینده جامعه به سمت پیری می‌رود و بیمار‌های مختلف نیز افزایش پیدا می‌کند و یک نیاز اجتماعی مطرح می‌شود و آن نیاز مراقبت‌های حمایتی از بیماران است.

مدیر عامل مرکر نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) تاکید کرد: باید جامعه، مسئولان و بخش‌های مختلف حوزه درمان متوجه شوند که مراقبت‌های حمایتی و تسکین دهنده یک نیاز اساسی و ضروری است و برای آن شایسته است برنامه ریزی و سرمایه گذاری داشته باشند، رسالت اصلی ما در این جهت فرهنگ سازی است تا زمینه و شرایط بهتری برای این گونه مراقبت‌هادر جامعه ایجاد شود و این فرآیند و فرهنگ سازی با کمک رسانه و به خصوص صدا و سیما به خوبی امکان پذیر خواهد بود.

همراهی صدا و سیما با خیریه های استان اصفهان

در این نشست بهرام عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان، گفت: خیریه‌های بسیار زیادی در استان اصفهان وجود دارند و استان اصفهان در کشور از این لحاظ بسیار موفق و پیش رو بوده است و با توجه به شرایط موجود جامعه این خیریه‌های باید کمک‌های بیشتری به اقشار مختلف داشته باشند و صدا و سیمای مرکز اصفهان در حد توان با این خیریه‌ها همراهی و همکاری می‌کند.

او افزود: خیریه‌ها باید راهبردی و عملیاتی فعالیت کنند  و اقدامات برای مردم ملموس باشد تا مردم انگیز‌های بیشتری برای کمک، یاری و فعالیت در امر خیر داشته باشند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان در ادامه تاکید کرد: امکان ایجاد مستند‌هایی از اقدامات موثر مرکز مکسا را به زودی فراهم خواهیم کرد و این اقدام هم در جهت فرهنگ سازی، مطالبه و توسعه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی بیماران و هم در توسعه امر خیر و نیکوکاری صورت می‌گیرد.

بهرام عبدالحسینی با اشاره به برنامه یک شهر ضیافت گفت: در برنامه ماه مبارک رمضان زندانی‌های بسیاری با کمک مردم عزیز و خیرین نیک اندیش آزاد شدند و مردم به صورت ملموس نتیجه کمک‌های خویش را مشاهده می‌کردند و بلافاصله کمک‌های سیار در جهت آزادی زندانیان انجام می‌دادند، لذا رسانه و صدا و سیما نقش پر رنگ و با ارزشی در حوزه ترویج کار خیر دارد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار