در این گزارش می‌خواهیم به معرفی ۵ بازیکنی بپردازیم که با قابلیت رهبری شان می‌توانند تیم هایشان را به قهرمانی امیدوار کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مارکا، مسابقات جام ملت های فوتبال اروپا چند روز قبل به پایان رسید، اما مسابقات فوتبال مردان المپیک توکیو قرار است از ۲۲ جولای آغاز شود. برخی از ستارگان یورو ۲۰۲۰ نیز در المپیک ۲۰۲۰ شرکت خواهند کرد.

۵ فوتبالیست با قابلیت رهبری برای کسب قهرمانی در المپیک

دنی آلوس

مدافع راست ۳۸ ساله سائوپائولو که تجربه و افتخارات زیادی در تیم‌های باشگاهی مختلف و تیم ملی برزیل دارد، یکی از بازیکنان بزرگ این رقابت‌ها به شما می‌رود که می‌تواند تیم خود را درون زمین هدایت کند.

آندره پیر گیگناک

گیگناک بازیکن ۳۵ ساله بهترین گلزن تیگرس در تمام مسابقات است و تجربه او می‌تواند در تلاش فرانسه برای رسیدن به قهرمانی موثر باشد.

پدری

بارسلونا سعی کرد مانع از حضور پدری در المپیک شود، زیرا این هافبک از سپتامبر گذشته بیش از ۵۰ بازی انجام داده است، اما پدری با بازیکنانی مانند اونای سیمون، پائو تورس، مارکو آسنسیو، دنی سبایوس، برایان گیل و دنی اولمو برای کسب رتبه اول تلاش خواهد کرد.

تیک کوبو

المپیک توکیو فرصتی درجه یک برای کوبو مهاجم رئال مادرید برای نشان دادن ویژگی‌های خود برای کسب مقام است.

دیگو لاینز

این مهاجم مکزیکی هنوز نتوانسته خود را در ترکیب اصلی رئال بتیس نشان دهد، اما بدون شک او در حال حاضر یکی از بازیکنان حیرت آور کشورش است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار