رحمان مجرد عکاس و هنرمند اردبیلی موفق به کسب مقام نخست دومین جشنواره ملی "مدیریت پسماند" شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دومین جشنواره مدیریت پسماند از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی و انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه الزهرا(س) و با همکاری معاونت خدمات شهری محیط زیست شهرداری منطقه سه، سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت علوم برگزار شد.

این جشنواره در بخش های نقاشی، پوستر، کارتون، کاریکاتور، آثار حجمی، چیدمان، ویدیو آرت، پرفورمنس، عکاسی و طراحی برگزار شد و رحمان مجرد عکاس و هنرمند اردبیلی و معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل توانست در بخش عکاسی دومین جشنواره ملی "مدیریت پسماند" رتبه نخست را کسب کند.

بالا بردن توجه و حساسیت جامعه به مقوله کم و کیف پسماند، ترغیب به ساماندهی و جداسازی پسماند از مبدا، تشویق سازمان‌های مردمی خیریه جهت بهره‌وری از پسماندهای قابل استفاده و طرح بیش از پیش موضوع و بسیج امکانات برای بازیافت حداکثری پسماند از جمله اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شده است.

رحمان مجرد متولد سال۱۳۶۳ در اردبیل است که بیش از ۱۵ سال در زمینه عکاسی فعالیت و تدریس می‌کند و کسب بیش از ۱۵۰ جایزه ملی و بین‌المللی و حضور در نمایشگاه‌های مختلف از جمله موفقیت‌های این هنرمند اردبیلی می‌باشد.

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.