به همت دادگستری کرمان پیگیری و رفع مشکلات تامین برق یکی از صنایع تولید قطعات خودرو در رفسنجان بررسی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قطعی مکرر و ناگهانی برق صنایع، موجب بروز خسارت‌هایی برای واحد‌های تولیدی و ایجاد اختلال در روند تولید آن‌ها شده بود که در نشست اخیر ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان در ابعاد حقوقی و قضایی این موضوعات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برق مورد نیاز صنایع مهم از جمله اروند چرخ رفسنجان، یکی از صنایع تولید قطعات خودرو تامین شده و در صورت نیاز به قطعی برق، براساس اعلام قبلی انجام شود.

یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در این نشست با تاکید بر لزوم رعایت مفاد قانون توزیع عادلانه آب، گفت: تعارضات موجود در برنامه ریزی‌ها و اقدامات در بخش‌های دولتی و خصوصی موجب گرفتار شدن مردم می‌شود و از این رو باید به نحوی برخورد شود که حقوق عامه مردم حفظ شده و از بروز تخلفات جلوگیری شود.

 او با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید در چارچوب ضوابط قانونی اقدام کنند، افزود: دولت در وضعیتی که با مشکل تامین زیرساخت‌های مورد نیاز روبه رو می‌شود، باید برای اعمال محدودیت‌ها با طرف قرارداد خود تعامل کرده و از بروز مشکلات و خسارت‌های بعدی جلوگیری کند.

موحد بیان کرد: بسیاری از مدیران صنایع نیز آماده همراهی با دولت در مسیر رفع مشکلات موجود هستند و از این رو لازم است که نظرات مدیران این واحد‌ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار