جمعه ای گفت: قطعی برق شهرک‌های صنعتی آسیب جدی برای تولید و مانع تحقق شعار امسال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع‌، معادن و کشاورزی استان سمنان ابراز داشت: واحد تولیدی برای پرداخت مالیات، بازپرداخت تسهیلات، تامین هزینه جاری و حقوق نیروی انسانی باید تولید و درآمد داشته باشد و قطعی برق مشکلات زیادی را برای واحدها ایجاد کرده است.

او بیان کرد: برخی واحدهای صنعتی به طور مستقیم وابسته به برق هستند و به طور مثال در صورت قطع ناگهانی برق مواد مذاب در کوره باقی می‌ماند و به تولید آسیب می‌زند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع‌، معادن و کشاورزی استان سمنان  ادامه داد: قطعی برق در شهرک‌های صنعتی استهلاک دستگاه‌های خط تولید را به همراه دارد و ضرورت دارد مسئولان برای رفع قطعی برق به دنبال چاره‌اندیشی و تمهیدات ویژه باشند.

او بیان کرد: قطعی مکرر برق در منازل مسکونی خسارت آور است اما خسارت بر واحد تولید و صنایع چندین برابر مشترکان خانگی است.

جمعه‌ای اظهار داشت: در ابتدا قطعی برق در شهرک‌های صنعتی استان سمنان به صورت ساعتی و روزانه بود که خسارت زیادی را برای واحدهای تولیدی به همراه داشت و اکنون با رایزنی‌های انجام شده با مسئولان قطعی برق در شهرک‌های صنعتی به جای ساعتی به قطعی در یک روز معین برنامه‌ریزی شده تا از آسیب بیشتر به واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع‌، معادن و کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: تعطیلی ۲ هفته‌ای شهرک‌های صنعتی استان صحت ندارد و اکنون واحدهای تولیدی با قطعی برق در روزهای خاص، تولید را به تعویق می‌اندازند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: قطعی برق ، شهرک صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار