فرماندار اشکذر گفت: آنچه در بحث جوانان و ازدواج آنان اهمیت دارد، توجه به ارتقاء کیفیت زندگی آن‌ها و کاهش آمار طلاق است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی‌نسب، در مراسم افتتاح دفتر شبکه فعالین ازدواج، هم‌افزایی و همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای رفع مشکلات جوانان را ضروری دانست و گفت: آنچه در بحث جوانان و ازدواج آنان اهمیت دارد این است که نهاد‌های مربوطه باید ضمن افزایش میزان آگاهی و ازدواج جوانان، به ارتقاء کیفیت زندگی آن‌ها و کاهش آمار طلاق نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری خوب مجموعه ورزش و جوانان استان و شهرستان، به سیر صعودی ازدواج در شرایط کرونایی در شهرستان اشکذر اشاره کرد و افزود: اگرچه در سال ۱۳۹۹ افزایش ۳۵ درصدی ازدواج در شهرستان اشکذر را تجربه کردیم، اما امروز وجود نهادی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، به موقع، آگاهانه و پایدار در شهرستان بیش از پیش احساس می‌شود.

حجةالاسلام طالبیان، امام جمعه اشکذر نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت وجود شبکه فعالین ازدواج در شهرستان اشکذر به بیان نکات و راهکار‌هایی جهت ترغیب جوانان به ازدواج پایدار و آسان، پرداخت.

مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز به بیان قابلیت‌های شبکه فعالین ازدواج پرداخت و برنقش شبکه فعالین ازدواج در مشاوره و افزایش آگاهی جوانان تأکید کرد.

دفتر شبکه فعالین ازدواج در شهرستان اشکذر، با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان، افتتاح و راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۸ تير ۱۴۰۰
مسئولان فقط به فکر افزایش جمعیت هستند نه به فکر شکم های خالی مردم