اجرای طرح نشاط معنوی در ۸۰ بقعه متبرکه خراسان رضوی

همزمان با اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان، طرح ملی نشاط معنوی در ۸۰ بقعه متبرکه امامزادگان خراسان رضوی برای غنی سازی این اوقات به اجرا درآمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین جمال ایزدی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: طرح نشاط معنوی با هدف تعمیق باور‌های دینی و ترویج معارف اسلامی با استفاده هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان، استفاده از ابزار‌های روز و روش‌های جذاب و نو همچون ظرفیت فضای مجازی و ارتباط گیری مؤثر، زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان برای کادرسازی مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق و مهارت افزایی و توانمند سازی دانش آموزان در کلاس‌های نشاط معنوی در بقاع متبرکه به صورت حضوری و مجازی اجرا می‌شود.

او افزود: در شیوه حضوری طرح نشاط معنوی، مانند روال سال‌های گذشته اجرای این طرح، اما با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، کلاس‌ها در داخل بقعه با حضور اساتید و مربیان برای مخاطبان طرح برگزار و در شیوه مجازی از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه‌ها بهره گرفته می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: از آنجا که در برخی از شهرستان‌ها وضعیت شیوع کرونا در حالت وضعیت قرمز و نارنجی است و با توجه به نگرانی‌های برخی والدین، بهتر است همه بقاع متبرکه مجری طرح نشاط معنوی همانند سال گذشته نسبت به عضو گیری و جذب مخاطب در کانال فضای مجازی با عنوان "امامزاده" اقدام کنند.

ایزدی بیان کرد: دانش‌آموزان از رده سنی هشت تا ۱۸ سال از ۱۰ تیرماه تا ۱۴ مرداد ماه امسال می‌توانند در طرح نشاط معنوی شرکت کنند و حدود ۱۵۰ مربی در این طرح مشارکت دارند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.