رئیس‌کل دادگستری قم در ملاقات تصویری با سه مددجوی زندان‌های قم پای درد دل های آنان نشست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  به نقل از دادگستری قم، حجت‌الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم امروز با سه مددجوی زندان‌های استان قم به صورت الکترونیکی دیدار کرد و در جریان مشکلات این زندانیان و خانواده‌های آنان قرار گرفت.

او درخصوص اهداف برگزاری ملاقات‌های الکترونیک با مددجویان گفت: با توسعه زیرساخت‌های لازم، امکان استفاده از خدمات الکترونیک قضایی برای ملاقات مجازی با زندانیان در بستر امن سامانه‌های قوه قضاییه در  استان فراهم شده است.

رئیس‌کل دادگستری قم افزود: اجرای این برنامه‌ها، با هدف تحقق محتوای مواد ۱۷۵، ۵۲۸ و ۶۵۵ قانون آیین دادرسی کیفری و در جهت تکریم ارباب رجوع، ارتقای شاخص‌های اصلاحی و تربیتی زندان و کاهش مشکلات و هزینه‌های زندانیان و خانواده‌هایشان خصوصاً با توجه به شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

مظفری ادامه داد:با تقویت و توسعه این فرآیند، ضرورت مراجعه حضوری مددجو به محاکم دادگستری و خانواده‌های آنان به زندان برای ملاقات با آن‌ها کاهش خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری قم در پایان با اشاره به برگزاری جلسات دادرسی به صورت الکترونیک عنوان کرد: ارتباط با زندان و مجموعه‌های مرتبط با دادگستری از طریق الکترونیک سبب شده است تا تحول خوبی در این زمینه صورت گیرد که جای تشکر دارد و البته باید در این زمینه بیشتر تلاش و فعالیت کنیم تا بتوانیم برای کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان از ظرفیت‌ها استفاده بهتری کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار