رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : به لحاظ زیرساختی در راستای برگزاری مراسم اربعین، نسبت به سنوات گذشته شرایط بهتری داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در کنار کمیته‌های امنیتی، یکی از مهمترین کمیته‌های بسیار مهم در اربعین کمیته بهداشت و درمان است.

او گفت : در امر برگزاری مراسم اربعین سه سناریو پیش‌بینی شده است؛ برگزاری به صورت نامحدود، برگزاری به صورت محدود و یا عدم برگزاری که ما باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: به لحاظ زیرساختی نسبت به سنوات گذشته شرایط بهتری داریم؛ بیمارستان اسلام‌آباد غرب که در زلزله آسیب‌دیده بود راه‌اندازی شد، بیمارستان‌های قصرشیرین و سرپل‌ذهاب از نظر امکانات و تجهیزات تقویت شده‌اند.

او افزود: علی‌رغم اینکه از نظر برگزاری مراسم اربعین نسبت به گذشته دارای تجربه هستیم، اما توان پرسنل بهداشتی و درمانی در ایپدمی کرونا تحلیل رفته است.

مرادی ادامه داد: به لحاظ انجام تست pcr برای تمامی زائرین اربعین امکانات و نیروی انسانی بسیار محدود است.

او گفت: در کمیته بهداشت و درمان چهار حوزه اصلی بهداشت، درمان، دارو و تجهیزات پزشکی و پشتیبانی باید مورد توجه قرار گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.