معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خدمات ۴۱ ساله سازمان بهزیستی منشا آثار و برکات فراوانی در جامعه بوده است، گفت : خدمات این سازمان موجب توانمندی و توان‌افزایی اقشار هدف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : باوجود محدودیت منابع و شرایط اقتصادی، کار‌های بزرگی با همت و کمک خیران در بهزیستی استان کرمانشاه انجام شده است.

او گفت : این خدمات در شرایطی استمرار یافته که کشور با مضایق مالی ناشی از تحریم‌های ظالمانه از یک سو و محدودیت‌های ویروس کرونا از سوی دیگر روبرو بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: اگر همت خیران نبود شرایط بدتر می‌بود و باید از همراهی‌ها و پشتیبانی‌های خیران تقدیر کرد که در شرایط سخت نیز کمک‌های خود را استمرار بخشیدند؛ امروز نیز بیش از گذشته به همراهی مردم و خیران نیازمندیم.

خوش اقبال ادامه داد: به واسطه مسائل و محرومیت‌هایی که استان کرمانشاه با آن روبرو بوده خیرین استان و کار آن‌ها متفاوت از دیگر استانهاست چرا که آسیب‌ها و ضعف‌های استان بیشتر از حجم منابع و کمک‌هایی است که می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.