نجیمی گفت: در حال حاضر روند واکسیناسیون در استان اصفهان به خوبی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر روند واکسیناسیون در استان خوب شده است، هفته های اخیر توقفی در واکسیناسیون داشتیم، اما در حال حاضر با محموله سینوفارمی که به اصفهان داده شد وضع‌مان از نظر دز دوم بهتر شد و هفته‌های قبل هم حجم انبوهی واکسن به استان رسیده است.

او  ادامه داد: خود استان هم اقداماتی انجام داده است تا تنها عامل سرعت واکسیناسیون فقط تعداد واکسن باشد و از نظر محل و تیم‌های واکسیناسیون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که در استان هیچ مشکلی نداریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه گروه‌های جدید بالای ۶۰ سال فراخوانده شدند و با استقبال خوب مردم در حال انجام واکسیناسون هستیم، افزود: هدف‌گذار‌ی‌ ما در استان ماهانه ۵۰۰ هزار دز واکسن است و در مرداد ماه به این هدف می‌رسیم.

او با اشاره به علت افزایش موارد ابتلا و ورود به موج پنجم کرونا گفت: در شهر اصفهان برخلاف چهار موج قبلی تغییری در رفت و آمد‌ها و حضور مردم و رعایت شیوه نامه ها نمی‌بینیم و حضور افراد در کنار رودخانه و پاساژ‌ها و در کنار آن ویروس جهش یافته و افزایش قدرت انتقال سبب شده که وارد موج پنجم کرونا شویم و افزایش موارد ابتلا را شاهد باشیم.

نجیمی با تأکید بر اینکه پذیرش بیماران غیر اورژانسی در بیمارستان‌های شهر‌های قرمز اصفهان ممنوع شد، خاطرنشان کرد: پذیرش بیماران غیر اورژانسی (الکتیو) در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و بسیار پُر خطر کرونایی استان از روز شنبه ۲۶ تیر ممنوع شد.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار