رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن دستور بر لغو مرخصی استحقاقی همه کارکنان بهداشت و درمان فارس تا اطلاع ثانوی، بر آماده باش مجموعه دانشگاه برای عبور از موج پنجم کروناویروس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و شصت و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، با بیان اینکه مرخصی استحقاقی همه کارکنان بهداشت و درمان فارس تا اطلاع ثانوی، لغو می شود، بر آماده باش مجموعه دانشگاه برای عبور از موج پنجم کروناویروس تاکید کرد. 

او اظهار کرد: از مسئولان، کارشناسان و فعالان حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ها و مجموعه بزرگ دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز خواست تا با توجه به مشاهده سهل انگاری‌ها و بی توجهی‌های عمومی نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، در ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت کامل اصول بهداشتی در اقشار مختلف جامعه مشارکت جدی داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ضمن بررسی آمار نمونه‌های انجام شده آزمایش کرونا طی دیروز تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.

دکتر لطفی همچنین ظرفیت تخت‌های ویژه و عادی بیمارستان‌های استان، فعالیت مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس و اقدامات کارگروه‌های مختلف ستاد دانشگاهی را مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار