رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: اولین دوره آزمون زبان عمومی (UTEPT) دانشگاه تهران روز چهارشنبه ۲۰ مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  معصومه حسینی، رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور اظهار کرد: این آزمون با توجه به تجهیزات و گستردگی کشوری دانشگاه پیام نور، در مراکز و واحد‌های منتخب این دانشگاه به صورت حضوری و مجازی (به جز استان‌های قم و خراسان جنوبی) برگزار خواهد شد.

او با عنوان اینکه ظرفیت ثبت نام در مراکز و واحد‌های مجری با توجه به شرایط خاص کرونا محدود است،  گفت: زمان شروع ثبت نام از امروز ۲۸ تیر تا ۱۵ مرداد بوده و داوطلبان می‌توانند از طریق پورتال پیام نور برای ثبت نام که به صورت صرفا الکترونیکی است، اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش دانشگاه پیام نور زمان دریافت کارت آزمون را از ۱۸ لغایت ۲۰ مرداد اعلام کرد و در مورد هزینه ثبت نام گفت: هزینه ثبت نام  در این دوره آزمون، یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام از طریق سامانه فوق قابل پرداخت بوده و داوطلبان توجه داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نشود. (وجه پرداختی در صورت انصراف یا عدم پذیرش مسترد نمی‌شود).

حسینی تصریح کرد:  ساعت شروع آزمون ۹ صبح است، داوطلبان شرکت کننده در آزمون باید حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل مربوطه حضور یابند.

او ادامه داد: آزمون با رعایت کلیه اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که به تأیید مرکز بهداشت و درمان رسیده است، برگزار خواهد شد. استفاده از ماسک توسط داوطلبان الزامی است و عدم رعایت کلیه مقررات و ضوابط بهداشتی اعلامی از قبل و در طول برگزاری آزمون از سوی داوطلبان، موجب محرومیت ایشان از حضور و یا ادامه حضور در آزمون خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار