در نخستین ساعات بارندگی دیروز در شیراز، ۵۵ مصدوم به بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی منتقل و خدمات درمانی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امین نیاکان رییس بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی، اظهار کرد: در نخستین ساعات بارندگی دیروز در شیراز، ۵۵ مصدوم به علت تصادف خودرو از سوی نیرو‌های های اورژانس به بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی منتقل و خدمات درمانی دریافت کردند.
او ادامه داد: با ورود این مصدومان به بیمارستان، اقدامات اورژانسی برای آن‌ها از سوی کادر درمان این مرکز انجام شد، اما وضعیت ۶ مصدوم این حوادث، نامساعد است.

نیاکان افزود: نخستین بارندگی ها، بیش از سایر بارندگی‌ها سبب لغزندگی جاده‌ها و خیابان‌ها می‌شود، وجود لایه نازک خاک و چربی دود و اثرات به جا مانده از لاستیک خودرو‌ها بر سطح جاده ها، سبب می‌شود تا میزان لغزندگی در جاده ها، چند برابر شود.

او تصریح کرد: رانندگی در جاده‌های لغزنده و هوای بارانی نیازمند رعایت بیشتر نکات ایمنی است و غفلت از آن می‌تواند زیان‌ها و پیامد‌های جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار