شبکه رادیویی تهران روز عرفه در ویژه برنامه «در وادی عرفات» دعای روز عرفه را از آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مینا نیکانیک، تهیه کننده ویژه برنامه روز عرفه با اعلام این خبر گفت: شنوندگان پخش زنده دعای عرفه از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را به صورت مستقیم از رادیو تهران موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌شنوند.

وی افزود: در این برنامه با محوریت صفات الهی و تجلی آن در درون انسان، به مبحث خودشناسی می‌پردازیم که یکی از آموخته‌های مهم روز عرفه است. با استناد به این آیه قرآن که می‌فرماید: "نَفَختُ فیهِ مِن روحی" خداوند از روح خود در انسان دمیده و یکی از والاترین وظایف انسان روی زمین تجلی صفات الهی در وجود خود است. «در وادی عرفات» فرصتی برای نگاه به درون و آشتی با خود و پروردگار است.

علاوه بر این، بخش‌های مختلف برنامه شامل ارتباط زنده با کربلا و مشهد مقدس، مناجات خوانی همراه با حاج احمدرضا محمدیان و شعرخوانی آیینی همراه با شاعر آیینی مرتضی امیری اسفندقه است.

در این ویژه برنامه گفت‌وگو با حجت الاسلام انصاریان در خصوص فضیلت روز عرفه همراه با بخش‌های گزارشی و گفتگو مستقیم از آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) تقدیم حضور مخاطبان می‌شود.

گزارش از هیئت‌های تهران در روز عرفه و بخش‌های ترکیبی نیایشی همراه با سخنان بزرگان، اذکرالهی، تصنیف و مداحی تهیه و پخش خواهد شد.

همکاران ما در وادی عرفات گویندگان؛ رضا خضرایی و فاطمه نیرومند، هماهنگی محمدعلی قلندری، مدیر تولید سید مجتبی احمدی، ارتباطات صادق شایان، پژوهشگران و نویسندگان؛ مهدی رسولی. محبوبه نجفعلی و احمد دهنوی، آیتم سازان و گویندگان بخش‌های کوتاه محی الدین تقی پور، محمدرضا علی اکبری، محمد نصرآبادی، مصطفی خواجه حسینی، فاطمه نصرآبادی و مریم شهرامپور.

«در وادی عرفات» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که ازموج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم شما خوبان می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار