موسوی در بازدید از روستای سیل‌زده داهوئیه زرند از اجرای طرح‌های فنی مهندسی در بالادست رودخانه و ایمن‌سازی منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در بازدید از روستای سیل‌زده داهوئیه شهرستان زرند از اجرای طرح‌های فنی مهندسی در بالادست رودخانه و به فوریت برای ایمن‌سازی منطقه از سیلاب‌های آتی خبر داد.

این بازدید که به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته و انجام هماهنگی‌های بیشتر صورت گرفت، معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: با منابع طبیعی هماهنگ کرده‌ایم، مطالعات انجام شده و باید برای اجرا اقدام شود و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایمن سازی این مسیر صورت گیرد.

موسوی ادامه داد: حضور ماشین آلات سنگین از جمله بلدوزر برای برداشت گل و لای و سنگ‌های آورده سیلاب در مسیر رودخانه هماهنگ شده که  سیلاب های دیگر مشکل‌ساز نشود.

او گفت: خسارت‌های وارده نیز از طریق فرمانداری برآورد و محاسبه می شود تا جهت تامین اعتبار به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال گردد، برای باغ‌های کشاورزی آسیب دیده نیز هماهنگ کردیم که هزینه‌ای را برای جهاد کشاورزی تامین کنیم که با امکانات در اختیارشان مشکل آن‌ها را حل کنند.

معاون عمرانی استاندار گفت: هماهنگی‌های اولیه صورت گرفته و در بازدید‌های بعد اگر مواردی نیاز باشد، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار