رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : با دور دور کردن شبانه و آلودگی صوتی خودرو‌ها در خیابان‌های شهر کرمانشاه قاطعانه برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله شیری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه خودرو وسیله تفریح و مزاحمت و ایجاد خطر برای سایر شهروندان نیست، گفت : معابر عمومی هم جای حرکات خطر آفرین، مزاحمت و ایجاد سر وصدا و میدانی برای مسابقه دادن نیست و در این رابطه با خاطیان به شدت برخورد می‌شود.

او گفت : خودرو‌هایی که ایجاد مزاحمت می‌کنند ضمن صدور قبض جریمه و درج نمره منفی در گواهینامه، ۱۲ روز هم در پارکینگ توقیف می‌شوند و برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه افزود: پلیس راهور برای برخورد با خودرو‌های متخلف از ظرفیت دوربین‌های انتظامی و ترافیکی، معتمدین پلیس، پلیس یاران و گزارش‌های مردمی به سامانه ۱۲۰ و۱۱۰ هم استفاده می‌کند.

 شیری در خصوص اینکه آیا پلیس می‌تواند از گزارش ناظران به عنوان دیده بان نظم و امنیت ترافیکی استفاده کند، افزود: مستند به ماده ۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، پلیس می‌تواند گزارشات مردمی را محل رجوع و مبنای پیگیری قرار دهد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۸ تير ۱۴۰۰
متاسفانهدشبهای کرمانشاه جولانگاه تاخت و تاز و بوق و صدای وحشتناک ترمز و موتور ماشینهای یک مشت جوان تازه به دوران رسیده شده است که امنیت روانی و جانی و آرامش و آسایش مردم را بر هم زده اند و با کمال تاسف در شهر از حضور پلیس هم خبری نیست ‌.