مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به نقش مهم و راهبردی آموزش در افزایش دانش و مهارت، دوره‌های آموزشی رایگان برای واحد‌های صنعتی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جلسه کارگروه آموزش گفت: به منظور برطرف کردن دانش و مهارت، شرکت شهرک‌های صنعتی نگاه ویژه‌ای به بحث آموزش شاغلین واحد‌های تولیدی دارد که به همین منظور، نیاز‌های سالیانه واحد‌های صنعتی استخراج و سپس نسبت به برگزاری این دوره‌های آموزشی اقدام می‌شود.

او ادامه داد: تاکنون در شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل برای بیش از ۹۰۰ هزار نفرساعت آموزش ارائه شده است که این آموزش‌ها در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این دوره‌های آموزشی را با سرفصل‌های متنوع در زمینه ارتقاء مهارت شاغلین، موضوعات مدیریتی و منابع انسانی، توسعه بازار و کارآفرینی برشمرد که برای همه واحد‌های تولیدی داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی نیز ارائه می‌گردد.

اهلی ابراز امیدواری کرد تا با اقدامات مناسب و فرهنگ سازی‌های لازم، فرهنگ آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود تا واحد‌های صنعتی بتوانند با افزایش دانش، کیفیت تولید و نیز کارایی کارکنان خود را ارتقا دهند تا شاهد رونق بیش از پیش تولید در صنعت استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.