مسئولان استان مرکزی در بازدید از کارخانه لبنی "شیر شهد" راهکار‌های راه اندازی مجدد این واحد را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جمعی از مسئولان استان مرکزی از جمله استاندار و مدیران بانک‌های صنعت و معدن، سپه و ملت از کارخانه تعطیل شده "شیر شهد" در منطقه صنعتی خیرآباد اراک بازدید و راهکار‌های راه اندازی مجدد این واحد را بررسی کردند.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از این کارخانه تعطیل شده در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اظهار امیدواری کرد در آینده جلسه‌ای در استانداری برای رفع مشکلات این واحد تولیدی تشکیل شود.

آقازاده افزود: در این بازدید که مدیران بانک‌های صنعت و معدن، سپه و ملت حضور داشند قرار شد با توجه به بدهی نسبتا سنگین صاحب این کارخانه، راهکاری برای شراکت سرمایه گذار جدید با سهامدار این کارخانه اندیشیده شود که می‌تواند این مشارکت کننده از میان نهاد‌های دولتی، غیر دولتی و یا بخش خصوصی باشد.

او اضافه کرد: کارخانه "شیر شهد" در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در تولید و مواد لبنی آغاز کرد، اما به دلیل برخی مشکلات مالی و نوسانات قیمت لبنیات و شیر در چند سال اخیر، نتوانست بیش از ۵ سال فعالیت کند و در سال ۹۷ مشکلات مالی باعث تعطیلی کارخانه شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.