صادقی نیارکی گفت:حجم ورودی پرونده به محاکم استان زنجان در ۳ ماه نخست امسال روند افزایشی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان بااشاره به اینکه سیاست‌ها و دستورالعمل‌های قوه قضائیه در استان زنجان با جدیت و روحیه انقلابی و جهادی اجرا خواهد شد، گفت: اجرای دستورات ریاست قوه قضائیه از جمله این برنامه‌هاست.

او بابیان اینکه اولویت‌ها در دوره جدید قوه قضائیه که دوره تحول و تعالی است و متفاوت‌تر از دوره پیشین است، افزود: پیاده کردن و اجرای دقیق سیاست‌های قوه قضائیه و اثرگذاری آن در گروه همفکری و همراهی تمامی مسئولان مجموعه دستگاه قضایی استان زنجان محقق خواهد شد.

صادقی نیارکی بااشاره به اینکه اجرای عدالت و ارائه خدمت به مراجعین نباید صرفا به وقت اداری معطوف شود، ادامه داد: با توجه به حجم ورودی پرونده‌ها به محاکم استان زنجان نیازمند صرف زمان بیشتر حتی بعد از اتمام وقت اداری برای رسیدگی به پرونده‌ها هستیم، البته در برخی مجموعه‌ها این امر انجام می‌شود که انتظار ما این است که همه شعب به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به اینکه حجم ورودی پرونده به محاکم استان زنجان در ۳ ماه نخست امسال افزایشی بوده است، گفت: در این حوزه نیازمند آسیب شناسی و بررسی دلیل این افزایش هستیم که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان بایستی با جدیت به این موضوع ورود کند.


او بابیان اینکه اولویت دادگستری استان زنجان کنترل پرونده‌های وارده به محاکم است، افزود: اهتمام و توجه به امر نظارت و کنترل ورودی پرونده‌ها  و کنترل زمان رسیدگی به پرونده های ورودی رویکردی لازم و ضروری است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.