رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) اندیمشک از ذبح ۱۵ راس گوسفند و توزیع گوشت آن‌ها میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک خبر داد.

حجت الاسلام پژمان طهماسبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت عیدسعیدقربان طی آئینی با حضور حجت الاسلام سعدیان فر رئیس اداره اجرایی زکات استان خوزستان برگزار شد، ۱۵راس گوسفند ذبح و گوشت آن‌ها میان مددجویان این نهاد توزیع شد.

او افزود: اعتبار این ۱۵ راس گوسفند قربانی به مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال بود که از سوی خیرین تامین شد.

حجت الاسلام طهماسبی بیان داشت: ذبح گوسفندان با حضور ناظران دامپزشکی و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شد.

حجت الاسلام رحیم سعدیان فر رئیس اداره اجرایی زکات خوزستان نیز گفت: طرح قربانگاه عید سعید قربان که به مناسبت این عید در هفته آینده انجام می‌شود با برکات زیادی انجام می‌شود و مردم می‌توانند به هر میزانی که تمایل دارند در این طرح مشارکت کنند چرا که قربانی کردن گوسفند و اهدای گوشت آن به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه یکی از سنت‌های حسنه بوده که تاکید فراوانی بر انجام این عمل خداپسندانه شده است.

او ادامه داد: طرح نذر قربانی در سطح ملی با مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال اجرا است و هم زمان در تمام شهرستان‌ها نیز این اقدام انجام خواهد گرفت.

حجت الاسلام سعدیان با بیان اینکه انسان می‌تواند از طریق کشتار یک حیوان و رساندن گوشت آن به نیازمندان موجب شکستن هوای نفس خود شود تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم در طرح قربانگاه عید سعید قربان شرکت کنند و این طرح را با هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام دهند تا این نهاد بتواند گوشت قربانی را به نیازمندان واقعی و ایتام برساند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.